Pazarlama faaliyetlerinde marka/ürünlerin, müşterileri
ile birebir iletişime geçerek kullanım şekillerini, sıklıklarını, üründen
beklediklerini anlamaları stratejik olarak en çok mesai harcadıkları
alandır.
Bunun için bütçelerinin büyük bir bölümü ayırırlar ve
özellikle Hızlı Tüketim Malları kategorisinde kapalı alanlarda (marketler,
alışveriş merkezleri ...vb) yer alacak şekilde etkinlikler tasarlarlar.
Rekabetin her geçen gün arttığı piyasalarda markalar farklı
etkinlikler kurgulayarak hizmet ya da ürünlerini müşterilerine tanıtmayı ve
onları daha iyi anlamayı hedeflemektedirler. Bu farklı etkinlikler için aynı
zamanda farklı yöntem ve araçlar da kullanılmaktadır.
Bu kapsamda mobil bir araç ile müşterilerinin
bulunduğu alanlara daha çabuk ulaşabilmekte ve kapalı alanlarda harcadıkları
zaman/maliyeti düşürerek pek çok noktada aynı anda etkinlik
düzenleyebilmektedirler.
Örneğin kurumsal eğitimlerde kullanılmak üzere mobil bir araç,![]() |
Mobil Diş Hastanesi |
- mekandan bağımsız müşterileri ile birebir temasa geçebilmekte,
- kapalı alana oranlar %333 daha fazla görünürlük elde edebilmekte,
- farklı noktalara hızlı şekilde ulaşabilmekte
- teknolojik altyapısı sayesinde zaman ve maliyetten tasarruf ederek hızlı kurulum imkanına sahip olabilmektedir.
0 yorum: